• DJ og perkussionist kan bookes hos Evenses
  • percussionist-book-bryllup som show til fest
  • DJ og perkussionist kan bookes som show
  • DJ og perkussionst
DJ og perkussionist kan bookes hos Evenses
VXZcAfenr
FwtikIbmQ
GuLGsQIqUh
dnwBgZCVW
ZqMGkMSfvBk
percussionist-book-bryllup som show til fest
DJ og perkussionist kan bookes som show

DJ & Perkussionist

Pris på forespørgsel
4,4 (3 Anmeldelser)

Om DJ & Perkussionist

Vores perkussionist (trommeslager) giver en swingende og inciterende live-optræden! Dine gæster vil huske dette særlige show med live trommer, i et stykke tid. Percussionisten kan bestilles både solo eller sammen med vores DJ Show. Perkussionisten vil spille med Dj’en under showet i flere sessioner.

Perkussionisten er standard med vores allround DJ, men du kan også vælge en DJ i en anden musikstil. Vi tilbyder en omfattende pakke med en ekspert, allround DJ, top perkussionist, professionel DJ, lydudstyr og et smukt lysshow!

Perkussionisten er også tilgængelig som solo artist

Perkussionist kommer som standard med vores allround DJ, men du kan også vælge en DJ i en anden musikstil selvfølgelig!

100% tilfredshedsgaranti

Evenses har et hold af flere trommeslagere / perkussionister og DJ’s i til rådighed, som alle har erfaring fra en masse fester, bryllupper og firmaevents. De har også fået en masse erfaring fra de kendte danske klubber. Alle DJ’s og perkussionisterne er nøje udvalgt af os, baseret på erfaring, udseende og kreativitet. Vi arbejder med et ungt team af omsorgsfulde, opmærksomme og professionelle mennesker. Da vi arbejder med et hold af flere DJ's og percussionister, kan vi love at showet aldrig vil stoppe.

Komplet pakke med lys, lyd og DJ-udstyr.

Showet indeholder alt det nødvendige udstyr. Vi leverer professionelt DJ-udstyr, stilfulde DJ-båse, tilstrækkelig god teknik og et flot lysshow. På grund af vores erfaring, har vi leveret et show til næsten alle danske part steder fra, intime hus fester, slotte, og bådture, til klubber. På grund af vores fleksibilitet, kan vi tilpasse arrangementet på en sådan måde, at vi altid kan give et godt show, der passer til kravene til festlokaliteter og dine ønsker.

DJ-showet med en perkussionist kan også udvides med et oplyst disco dansegulv eller live videooptagelser. Vi vil med glæde snakke sammen om, hvilken opsætning bedst passer til dine præferencer og festens placering. Dine ønsker er grundlæggende for vores plan:

Vi gør alt for at sikre, at musikken fuldstændig realiserer dine ønsker. Du fortæller os på bookingtidspunktet, hvilke numre du vil have, hvordan du vil have arrangementssekvensen planlagt og andre specielle ønsker, som en åbningsdans

Vores DJ’s har et bredt repertoire på 10.000 titler du kan vælge fra. Dette gør alle stilarter mulige fra dristig dans til danske sange og fra soul, til svingende disco og danseklassikere. Vores perkussionister har en fantastisk evne til improvisation, så de kan spille til alle mulige musikgenre.

Ønsker du at booke en DJ med en perkussionist / trommeslager til dit bryllup, fest eller firmafest? Alt er muligt: for specifikke ønsker og tilpasning, kontakt os venligst!

Tjek tilgængeligheden af DJ & Perkussionist her.
Fra kl.

3 Anmeldelser
4,4 (3 Anmeldelser)

Jan
Dj’en har opfyldt alle mine ønsker! Perkussionisten var også fantastisk!
Birgitte
Det var en meget vellykket fest; DJ og trommeslager gjorde et godt stykke arbejde. Vi har modtaget mange komplimenter, men de er selvfølgelig alle til kunstnerne. Tak!
Geo og Janne
Sikke en god aften!! På mine vegne og alle gæsterne, tak for at sørge for disse fantastiske kunstnere! Præcis hvad vi ønskede og netop den musik, som gæsterne elsker!

Ofte stillede spørgsmål

Hvilke genre spiller percussionisten?

Percussionisten kan spille i en række forskellige genrer. Dine ønsker meddeles på forhånd, og percussionisten kan drøfte med DJ'en, hvad der skal spilles. Vi har faste kombinationer af DJ's og percussionister, som ofte spiller sammen og derfor er godt indstillet med hinanden til at indpasse til din fest eller anledning.

Hvordan er percussionistens lydteknik tilrettelagt?

Percussionisten kan bruge DJ'ens lydudstyr til at forstærke sit instrument. Dermed behøver percussionisten ikke at tage hensyn til dette. Hvis du kun booker en percussionist, kan han/hun medbringe forstærkning for at sikre, at hele festen kan nyde den musikalske fortolkning.

Hvor længe spiller musikeren med?

Musikerne spiller sammen med DJ'en i op til 3 timer. I disse 3 timer spiller musikeren forskellige sæt og skaber et sjovt liveshow til festen sammen med DJ'en.

Er det muligt at tilpasse playlisten til mine ønsker?

Ja, selvfølgeligt er det det. Vores DJs er meget åbne overfor dine ønsker, og foretrækker at du giver dem en referenceramme, som de kan lave playlisten ud fra. De er generelt også åbne over for ønsker i løbet af festen.

Hvor længe bør saxofonister og DJs spille sammen?

Vi anbefaler, at saxofonisten spiller med DJ'en i 2-3 timer. Hvis saxofonisten spiller mindre, når I næsten ikke at nyde det, hvorimod at længere end 3 timer går hen og bliver lidt for meget i længden.

Skal vi selv have noget udstyr klar til DJ'en?

Niks. Medmindre i har nogle meget konkrete sær ønsker sørger vores DJs selv for alt hvad der hedder højtalere, lyd og lys.

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

DJ og perkussionist kan bookes hos Evenses DJ & Perkussionist
Pris på forespørgsel
4,4 (3 Anmeldelser)
Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!