Nulstil
Sorter efter: Mest Relevante
Sorter efter: Mest Relevante
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!

Eller lad os ringe tilbage

Book underholdning, musik og catering til din firmafest


Skal du til at planlægge en firmafest? Men du er måske lidt i tvivl om hvor du skal starte? Er dine forventninger høje, og vil du have at dine medarbejder og kollegaer får en fantastisk dag.

Alt efter om du vil holde en fest for at fejre I kom godt igennem året, måske ville I bare invitere alle medarbejder og deres familier til en sommerfest, hvor der også skal være plads til underholdning til børnene?

Så er Evenses klar til at hjælpe dig med ideer og ikke mindst rådgivning som sikre sig at jeres firmafest bliver en der sent bliver glemt.

Underholdende aktiviteter der sætter gang i medarbejderne.

Vi har det helt perfekt underholdning til jeres firmaarrangement. Hvad med noget underholdning som inkludere og underholder medarbejderne på en anderledes og sjov måde? Her kan du få nogle gode idéer til hvad I kan booke til firmafesten.

Sjove indslag passende til en firmafest ville være, at I skulle have en instruktør eller to ude for at underholde og lære medarbejderne noget dans. Danseundervisning er en super måde at få sætter gang i medarbejderne, samtidig med det er en sjov måde at sparke gang i et arrangement på.

Det kunne også være en god ide at få medarbejder til at lære noget lidt anderledes med en workshop. Det kan være cocktail kursus eller chokolade workshop. Det er en sjov og underholdende måde som også er en god teambuilding øvelse, hvis man opdelte ens medarbejder i hold. Dette ville uden tvivl være sjove firmafest aktiviteter, der ville sætte gang i medarbejderne.

En anderledes og super sjov ide ville være en tankelæser, som indkluderer medarbejderne i showet. Det vil helt sikkert forbløffe og forbavse medarbejderne. Dertil er en stand up komiker altid et sikkert hit og en god måde at få medarbejderne i det perfekt humør under firmafesten.

book-til-sommerfest-firmafest.jpg

Mangler du musik til firmafesten?

Hvad er en firmafest uden musik? Her hos Evenses har vi mange forskellige former for musik og artister som uden tvivl vil sparke gang i jeres firmafest. En erfaren DJ til en firmafest er en oplagt mulighed for at få medarbejderne på dansegulvet. Vi har et stort udvalg af DJs, som spiller lige den stil som passer jer. Så hvis I lejer en DJ til firmafesten er i garanteret en sjov firmafest.

Hvis I skal prøve noget anderledes så er et silent disco et kæmpe hit. Her har de medarbejder som ikke vil danse, muligheden for at snakke uden at blive forstyrret af den høje musik.

Hvis det til gengæld er afslappende baggrundsmusik som I søger til jeres firmaarrangement, så kan vi også tilbyde dette. Her ville en duo eller en trio være oplagt, eller måske en violinist eller guitarist som ville kunne spille nogen bløde toner til under middagen.

Catering til firmafest

Food Trucks er den perfekt form for catering til en firmafest, især hvis det er firma sommerfesten. Vi har et stort udvalg af firmafest catering i form af foodtrucks. Vi har foodtrucks med mad og drikke fra alle verdens hjørner. Var det noget med en taco foodtruck, italiensk food truck eller skal det være god gamle danske flæskestegssandwiches? Vi kan også tilbyde en pølsevogn som altid er et sikkert hit. Derudover skal medarbejderne ikke snydes for lækker friskpresset juice eller friskpresset kaffe.

Er du på udgik efter en anderledes og mindeværdig firmafest?

Ved at booke jeres underholdning hos Evenses får du garanti for en succesfuld firmafest. Lige meget om du skal holde firmafest i København, Aalborg, Esbjerg osv. så er vi klar til at hjælpe dig med at gøre dit firmaarrangement anderledes og ikke mindst mindeværdig.

Hvad er passende underholdning til en firmafest?

Det kommer altid an på hvilke slags firmafest det er. Men det er altid et super godt indslag at have en komiker eller en tryllekunstner/tankelæser som kan forbløffe og få gæsterne i godt humør.

Hvad passer godt til en firma sommerfest?

Til en firma sommerfest, ville det passende underholdning være noget aktivt, det kunne være silent disco eller danseundervisning. Dertil passer en foodtruck super godt til det gode sommer vejr.



Hvilken type firmafest kan du holde?

Når det drejer sig om at arrangere en firmafest, er der en bred vifte af fortolkninger at vælge imellem. Du kan f.eks. vælge den stille firmafest med catering, baggrundsmusik og nok plads til drinks. En idé her er at lave en aktivitet om eftermiddagen og derefter spise middag og drikke en drink. En anden mulighed er at vælge firmafesten, hvor der er gang i den helt vilde fest for alle. Her skal du så kigge mere på DJ's, bands og dekoration af lokalet. Og i alle tilfælde er det selvfølgelig vigtigt ikke at glemme drikkevarer og snacks!

Hvordan vælger du et passende tema til personalefesten?

Det kan være meget vigtigt at vælge et godt tema for din firmafest. Ved at vælge et tema har du straks en retningslinje i forbindelse med tilrettelæggelsen af din personalefest. Temaet er umiddelbart gældende for de kunstnere, du booker, dekorationen og hvad dine medarbejdere kan forvente. Den bedste måde at vælge et godt tema på er at researche ved at sætte flere temaer på et mindmap, som du mener vil passe til din virksomhed, og spørge et par medarbejdere om deres mening. Dette kan nemt gøres ved at søge på tema til firmafester. Her skal du være opmærksom på sammensætningen af de fremmødte, da et tema måske passer rigtig godt til 20-30-årige, men ikke umiddelbart er anvendeligt for folk over 40 år.

Hvad er de vigtigste ting, du skal være opmærksom på ved en firmafest?

Det vigtigste at være opmærksom på, når du arrangerer en personalefest, er at sikre, at du har et klart budget, så er det vigtigt at vælge et passende tema, og sørg for, at drikkevarer og mad er veltilrettelagt, samt at der er aktiviteter og musik, så alle kan være med til at have det sjovt!

Hvilke typer begivenheder kan Evenses.dk hjælpe med at planlægge og organisere?

Evenses.dk kan hjælpe med at planlægge og organisere en lang række begivenheder, herunder bryllupper, firmafester, fødselsdage, jubilæer, festivaler, koncerter og meget mere. Vores team af professionelle og erfarne arrangører vil arbejde tæt sammen med dig for at skræddersy din begivenhed efter dine ønsker og behov.

Hvilke tjenester tilbyder Evenses.dk i forbindelse med begivenhedsplanlægning?

Evenses.dk tilbyder et bredt udvalg af tjenester for at hjælpe med at planlægge og organisere din begivenhed. Dette inkluderer underholdning, catering, belysning og lyd, dekoration, transport og meget mere. Vi samarbejder med en lang række talentfulde kunstnere og leverandører for at sikre, at vi kan imødekomme dine specifikke behov.

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!

WhatsApp