Nulstil
Sorter efter: Mest Relevante
Sorter efter: Mest Relevante
Juicebar
100% match

Juicebar

Book en mobil juicebar til din begivenhed, som sørger for lækre forfriskninger
Book en mobil juicebar med lækre forfriskninger til din begivenhed Ønsker du et sundere alternativ til din beg...
Mere information

5 (12 Anmeldelser)
6000 kr - 15000 kr
Smoothiebar
100% match

Smoothiebar

Book en mobil smoothiebar til din fest, reception eller anden begivenhed hos Evenses
Ønsker du at booke en mobil smoothiebar med lækre smoothies til din kommende begivenhed? I så fald kan vo...
Mere information

4,9 (3 Anmeldelser)
8000 kr - 15000 kr
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!

Eller lad os ringe tilbage

Booke smoothiebar til dit event

Hvis du er ved at planlægge en firmafest, en fødselsdag eller en barnedåb, og mangler lækre læskende drikke, så book en smoothiebar. Med en Smoothie bar er du garanteret et sjovt arrangement! Smoothie barer har været populære i årevis, i dag ser vi smoothies flere og flere steder.

Hvorfor booke en smoothie bar?

En smoothie kan være passende til mange forskellige arrangementer, og hvis du ønsker at prøve noget nyt og anderledes end det du altid plejer at gøre, så lej en smoothiebar. En smoothiebar kan nemlig give dig og dine gæster lidt mere luksus end hvis du serverer de klassiske safte fra en karton.

Med en smoothie bar bliver dine drikke lavet mens du og dine gæster venter, og I kan forvente en fremragende smoothie. Vi tilbyder skræddersyede løsninger til Smoothie baren, f.eks. er det muligt at personaliserer baren ved at placere dit firmalogo på baren eller måske du ønsker et bestemt design til menukortet. Vi vil gøre alt for at imødekomme dine ønsker.

smoothiebar.jpeg

Er du mere til juices end smoothies?

Dette er intet problem, vi har nemlig også juicebarer du kan leje til dit næste event. Ligeledes bliver juicen lavet mens du venter, og er også af friske råvarer. En juicebar kan tilføre noget ekstra til dit event. Du og dine gæster er garanteret lækre juices, som I alle vil elske.

Vi kan ligeledes skræddersy en løsning, som passer til dit event, hvor det også er muligt at personliggøre baren og menukortet. Vi hjælper dig med at finde den løsning der passer til dit event og dine ønsker.

Juice.png

Book en smoothie bar til din fødselsdagsfest, firmafest eller konfirmation

Uanset hvilken slags event du er ved at planlægge eller hvilken slags bar du ønsker, så kan vi hjælpe dig. Alle vores barer kan fås i hele Danmark, så kan du nyde din fest, og kan få dine gæster til have en hel speciel oplevelse. Har du eller dine gæster specifikke ønsker til deres juice eller smoothie kan vi opfylde dette.

Ønsker du at booke en Smoothie bar? Vi er altid parate til at rådgive dig om, hvilke type servicer, der er det bedste match til din fest. Evenses kan hjælpe dig med at finde frem til den rigtige løsning og du er altid velkommen til at ringe til os eller sende en e mail.

Læs mere om hele vores udvalg af barer her.

Hvorfor booke en smoothiebar eller juicebar?

En juicebar eller smoothiebar er det perfekte, sundere alternativ, og er altid et hit blandt folk. Det kan passe til mange forskellige slags events.

Hvad koster det at booke en smoothiebar eller juicebar?

Prisen afhænger af hvilken type bar du ønsker, hvor mange I er til jeres events, hvor mange drikke der skal serveres, hvor længe du ønsker de er til dit event og hvor i landet dit event bliver afholdt. Som du kan læse er der mange faktorer at tage forebehold til, så du er mere end velkommen til at kontakte os og få et uforpligtende tilbud.



Hvad er de praktiske krav til opstilling af en smoothiebar?

Smoothiebaren kræver normalt adgang til elektricitet til blendere og tilstrækkelig plads til at opstille udstyret og servicere gæsterne. Informer gerne om begivenhedens sted og layout, så vi kan sikre, at I har de nødvendige faciliteter til at opstille smoothiebaren korrekt.

Hvordan vælger jeg de rigtige smoothies til min begivenhed?

Overvej dine gæsters præferencer og behov, når du vælger smoothies til din begivenhed. Sørg for at have et udvalg af klassiske smagsvarianter som jordbær-banan eller mango-ananas samt nogle sundhedsfokuserede muligheder med grøntsager eller superfoods.

Hvad koster det at leje en bar?

Priserne ved at leje en bar spænder bredt, alt efter størrelsen på dit arrangement, tidspunktet og tidsintervallet. Ved specifikke krav til sortiment eller påklædning, kan der ligeledes være ekstra omkostninger forbundet heraf.

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!

WhatsApp