• Lækker og forfriskende smoothie
  • Smoothies på et bordsetup
  • Indbydende smoothies til en begivenhed
Lækker og forfriskende smoothie
Smoothies på et bordsetup
Indbydende smoothies til en begivenhed

Smoothiebar

8000 kr - 15000 kr
4,9 (3 Anmeldelser)

Om Smoothiebar

Ønsker du at booke en mobil smoothiebar med lækre smoothies til din kommende begivenhed?

I så fald kan vores eventspecialister hos Evenses hjælpe dig med at booke en mobil smoothiebar, der tilpasser smoothies efter dine ønsker. Det fordelagtige ved en mobil smoothiebar er, at smoothies er en populær drink hos adskillige mennesker. Hvad enten din begivenhed er en fest, reception, fødselsdag eller andet, kan en mobil smoothiebar byde på lækre, sunde og forfriskende smoothies. De lækre smoothies laves på stedet, hvorfor smoothies både er indbydende, friske og velsmagende.

Hvorfor skal du booke en mobil smoothiebar?

En mobil smoothiebar serverer lækre og sunde smoothies
En mobil smoothiebar er opsigtsvækkende og unik
En mobil smoothiebar serverer både farvestrålende og friskpresset juice samt smoothies. Du kan blandt andet læse mere om juicebaren her.

Book en mobil smoothiebar hos Evenses

Evenses tilbyder løsninger, der er tilpasset dig. Hvad end du planlægger en lille eller stor begivenhed, kan Evenses hjælpe dig med at booke en smoothiebar til en fordelagtig pris med lækre smoothies.

Med smoothiebaren er det muligt at tilvælge lækre og sunde snacks. Dette kan for eksempel være frugtkopper med sæsonens bedste råvarer, lækre sandwiches med friskbagt rugbrød eller rawbites. Dog er det også muligt at booke en smoothiebar i kombination med en foodtruck, hvis ønsket for eksempel er smoothies og pitabrød.

Der findes adskillige muligheder ved booking af en smoothiebar, hvorfor vores eventspecialister er klar til at hjælpe dig. Planlægger du for eksempel en fødselsdag, hvor drømmen er en rolig, hyggelig og sund begivenhed? I så fald er det muligt at booke en smoothiebar i kombination med en violinist, der skaber en rolig og hyggelig stemning med baggrundsmusik. Med denne kombination får du både sunde og lækre smoothies samt musik i ørene.

Hos Evenses er vi klar til at høre om dine ønsker i henhold til at booke en smoothiebar med lækre og sunde smoothies. Du er derfor velkommen til at kontakte os på e-mail eller over telefon, hvis du har spørgsmål. Vores eventspecialister har mange års erfaring, så i samarbejde med dig kan din begivenhed planlægges som ønsket.

Tjek tilgængeligheden af Smoothiebar her.
Fra kl.
Anmodet om 55 gange

3 Anmeldelser
4,9 (3 Anmeldelser)

Marianne Knudsen
Smoothiebaren var en succes. Gæsterne syntes, at det var en meget god ide, og vi vender muligvis tilbage til jer næste år
Henrik Andersen
Top personale og top smoothies. Præcis som vi havde håbet. Tak.
Stine Petersen
Super lækre smoothies!

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er de praktiske krav til opstilling af en smoothiebar?

Smoothiebaren kræver normalt adgang til elektricitet til blendere og tilstrækkelig plads til at opstille udstyret og servicere gæsterne. Informer gerne om begivenhedens sted og layout, så vi kan sikre, at I har de nødvendige faciliteter til at opstille smoothiebaren korrekt.

Hvordan vælger jeg de rigtige smoothies til min begivenhed?

Overvej dine gæsters præferencer og behov, når du vælger smoothies til din begivenhed. Sørg for at have et udvalg af klassiske smagsvarianter som jordbær-banan eller mango-ananas samt nogle sundhedsfokuserede muligheder med grøntsager eller superfoods.

Hvad koster det at leje en bar?

Priserne ved at leje en bar spænder bredt, alt efter størrelsen på dit arrangement, tidspunktet og tidsintervallet. Ved specifikke krav til sortiment eller påklædning, kan der ligeledes være ekstra omkostninger forbundet heraf.

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Lækker og forfriskende smoothie Smoothiebar
8000 kr - 15000 kr
4,9 (3 Anmeldelser)
Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!

WhatsApp