Nulstil
Sorter efter: Mest Relevante
Sorter efter: Mest Relevante
Bryllups fotograf
100% match

Bryllups fotograf

Bryllupsfotografen skaber en smuk bryllupsdokumentar af dit din specielle dag.
Hos Evenses har vi fotografer specialiseret i professionel fotografering til en bred vifte af begivenheder. Vor...
Mere information

4,7 (3 Anmeldelser)
11000 kr - 25000 kr
Firma fotografering
100% match

Firma fotografering

Firma fotografering af din begivenhed, åbning eller firmafest leveres af en top fotograf.
Vi tilbyder en firmafotografering til en lang række lejligheder. Fra en kort fotodokumentar ved en pr...
Mere information

4,5 (2 Anmeldelser)
Pris på forespørgsel
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!

Eller lad os ringe tilbage

Fotografi

Fordelen ved at leje en professionel fotograf til dit kommende arrangement er, at du får foreviget minderne. Med en professionel fotograf er du garanteret gode billeder, som fanger dig og dine gæster på de bedste tidspunkter.

Hos Evenses er det muligt at leje en professionel fotograf til en konkurrencedygtig pris. Hvad end du planlægger et bryllup, en dåb, en konfirmation eller andet, kan Evenses hjælpe dig med at finde den perfekte fotograf til dit arrangement.

Alle vores fotografer har flere års erfaring, hvorfor du og dine gæster kan nyde øjeblikket, mens vores fotograf foreviger minderne på bedste vis.

Hjælp til fotografering

Skal du planlægge dit kommende bryllup, hvor du ønsker en fotograf til at forevige dagens mange specielle øjeblikke i billeder? Eller skal du planlægge din søns konfirmation, hvor ønsket er billeder fra kirken og festen? Hos Evenses er det muligt at leje en professionel fotograf, som er udvalgt med henblik på dit arrangement.

Fordelen ved at leje en fotograf gennem Evenses er, at du garanteres smukke og tidsløse billeder af en professionel fotograf. Vores eventspecialister vil tage sig af det nødvendige, således alt planlægges i detaljer med stor engagement.

Fotograf, fotografering, Evenses, leje, book, professionel, billeder, bryllup, konfirmation, fest, dygtig.jpg

Leje af professionel fotograf til bryllup

Bryllupsfotografering er for mange et vigtigt komponent at have til sit bryllup. Med en bryllupsfotograf dokumenteres de flotte og rørende øjeblikke, da fotografen fanger alle de betydningsfulde detaljer.

Hos Evenses er mulighederne mange, hvis du ønsker at leje en professionel bryllupsfotograf. Heraf kan nævnes, at det blandt andet er muligt at leje en bryllupsfotograf til vielsen eller festen. Endvidere er det muligt at leje en bryllupsfotograf til halvdagsfotografering eller heldagsfotografering, hvor fotograferingen tilpasses dine behov og ønsker.

Drømmer du for eksempel om en portrætsession efter vielsen på en eller flere udvalgte lokationer? Eller drømmer du om billeder fra forberedelsen inden vielsen? I så fald kan vores eventspecialister hjælpe dig med at finde den rette bryllupsfotograf. Du kan læse mere om vores bryllupsfotografering her.

Leje af fotostand til bryllup, konfirmation, firmafest eller andet

En fotostand er oplagt at leje, hvis du ønsker at forevige dit arrangement på en underholdende måde. Fotostanden fungerer ved hjælp af en touchskærm, som tæller ned fra 3, hvorefter billedet gemmes.

Med en fotostand kan du og dine gæster skabe en masse minder, da fotostanden inkluderer et ubegrænset antal billeder i høj billedkvalitet. Når du lejer en fotostand gennem Evenses, medfølger der gratis rekvisitter, som du og dine gæster kan bruge til at gøre billederne sjovere.

Hvad end du planlægger et bryllup, firmaarrangement eller andet, kan en fotostand være et sjovt og mindeværdigt indslag til dit arrangement for alle gæster. Du kan læse mere om vores fotostand her.

fotograf. photobooth. lej foto.png

Lej en professionel fotograf gennem Evenses

Ønsker du at leje en professionel fotograf? Lad vores eventspecialister hjælpe dig med at finde den rette fotograf. Hvad end du ønsker en fotograf til en specifik opgave eller en fotograf til et specifikt arrangement, kan vores eventspecialister finde en ideel løsning til en konkurrencedygtig pris.

Hos Evenses er det muligt at leje en fotograf i hele Danmark, da vi samarbejder med flere professionelle fotografer, som har masser af erfaring til forskellige former for arrangementer. Du er derfor velkommen til at kontakte os for at høre nærmere.


Ønsker du hjælp til at finde den rette fotograf, så er vores eventspecialister klar til at hjælpe dig. Hvis du har specifikke ønsker bedes du udfylde kontaktformularen, hvorefter vores eventspecialister vil kontakte dig med et uforpligtende tilbud. Såfremt du har spørgsmål eller ønsker vejledning, er du velkommen til at kontakte os over e-mail eller telefon.



Hvad du skal overveje, når du booker foto og video

Når du bestiller foto og video, er det vigtigt at overveje, hvilket resultat du ønsker at opnå. Ønsker du en "aftermovie"? Så er en videograf en god supplering. Skal I have billeder, så er en fotograf eller en photo booth en god løsning. Forskellen på en fotograf og en photo booth er, at fotografen redigerer billederne og sørger for at de bliver modtaget digitalt. Med photo booth bliver billederne printet med det samme og du kan forvente dem digitalt efter ca. 2 uger.

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!

WhatsApp