Nulstil
Sorter efter: Mest Relevante
Sorter efter: Mest Relevante
Tankelæser Mads
100% match

Tankelæser Mads

Vores tankelæser underholder med alt fra sansebedrag til aflæsning af mennesker.
Tankelæser Mads: Udforsk Det Uforklarlige og Oplev Mirakler Med Sindslæsning Forvandl din næste begivenhed t...
Mere information

5 (22 Anmeldelser)
11000 kr - 20000 kr
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!

Eller lad os ringe tilbage

Lej en tryllekunstner til dit event

Mangler du underholdning til dit næste event, hvorfor så ikke booke en tryllekunstner? Uanset om du er ved at planlægge den næste firmafest, fødselsdagsfest eller konfirmation, så bør du overveje at booke en tryllekunstner. Evenses tilbyder forskellige danske tryllekunstnere og illusionister til dit næste event, som alle er professionelle, har års erfaring og er blandt de bedste tryllekunstner.

Hvorfor booke en tryllekunstner?

Hvis du står og mangler underholdning kan det være en meget original og spændende tilføjelse til begivenheden. De kan fungere til private fester såvel som firmaarrangementer. Nedenfor viser vi nogle gode grunde til at booke en tryllekunstner, som passer til lige netop jeres event.

dk_tryllekunstner.jpg

En god måde at holde liv i festen

Hvis du er i gang med at booke underholdning til lidt længere begivenheder såsom firmajulefrokost eller konfirmation, kan en tryllekunstner hjælpe med at holde atmosfæren i live. Men de er også velfungerende til at være underholdning til bl.a. børnefødselsdage, da det kan sprede smil og glæde blandt børnene.

En tryllekunstner, der går blandt gæsterne og laver nær magi, er den perfekte optræden til at underholde dine gæster. På denne måde holder du deltagerne involveret i festlighederne, og du er sikker på, at alle har det godt indtil slutningen.

Vores tryllekunstnere er meget flexible, og vi arbejder kun med kunstnere, der passer til både unge, voksne og de helt små. Om end du er interesseret i en en tryllekunstner, der kan lave ballondyr til børnene, eller en tankelæser, der laver et suverænt show for dine gæster, er Evenses det rigtige sted at starte.

Ideel til at starte samtaler

En dygtig og erfaren tryllekunstner vil skabe en samtale, da alle vil prøve at finde ud af, hvordan et trick blev udført, hvilket skaber en festlig atmosfære og samtale mellem gæsterne. Især ved større fester eller begivenheder kan en tryllekunstner bringe folk, der ikke kender hinanden sammen.

Let underholdning

Tryllekunstnere er generelt meget alsidige underholdere, der kan vise deres færdigheder i mange forskellige miljøer. En dygtig tryllekunstner har for eksempel ikke brug for en stor scene eller dyre installationer. Vedkommende er faktisk en gæst som alle andre gæster, men er meget god til magiske tricks, som forbløffer forsamlingen.

Vores tryllekunstnere tilbyder tidløs underholdning, der vil forbløffe både børn og voksne. Med deres forbløffende tricks og fortryllende illusioner, ved de hvordan man fører alle dine gæster bag lyset. Det er muligt at bestille et fuldt trylleshow, hvor tryllekunstneren viser sine færdigheder på scenen. Men det er også rart at lade vedkommende gå ind imellem gæsterne, så alle kan se, hvad han har i ærmet.

Dine gæster vil gå fra din begivenhed, men en skøn oplevelse i bagagen, og det er helt sikkert noget de vil snakke om længe efterfølgende.

dk_tryllerkunstnere.jpg


Et stykke historie om magi

Til at begynde med er det nyttigt at forstå, hvad magi nøjagtigt er. Det forveksles ofte med trolddom, men magi indebærer ikke rigtig magi. Magi er overnaturligt og findes kun i eventyr eller for mennesker, der tror på okkultisme, mens tryllekunstnerens magi består i at anvende hurtige tricks og illusioner, der får det til at virke som det umulige sker lige foran dine øjne. Kort sagt, magi er en kunstform, der tjener til at underholde tilskuere med tricks eller effekter, der normalt ikke ville være mulige.

Et vigtigt element i magi er optiske illusioner, som opfattes af vores øjne og derefter fortolkes forskelligt af vores hjerner. Men hvis du taler med en professionel tryllekunstner, vil du snart indse, at optiske illusioner ikke er det eneste, som magi er baseret på. Andre elementer som distraktion, hurtighed og kendskab til den menneskelige psyke spiller også vigtige roller i et magisk trick. Derudover spiller konstant kommunikation med publikum en vigtig rolle for det perfekte trylleshow.


dk_magi-2.jpg

Du kan også booke flere former for underholdning til dit event. Det kan f.eks. være en klovn, en mimer eller en mavedanser. Måske du også står og mangler musik til dit event, og dette kan vi også hjælpe med. Vi har flere forskellige DJs og bands, så vi har helt sikkert en løsning der passer til lige netop dit event.

Book en tryllekunstner til din fest, firmafest, konfirmation, byfest eller fødselsdag!

Hos Evenses kan du booke den helt rigtige tryllekunstner til dit event, og vi kan finde den tryllekunstner, som passer helt perfekt til dit event, og som opfylder dine ønsker.

Ønsker du at booke en tryllekunstner? Det behøver ikke at være vanskeligt, at booke et trylleshow især ikke hvis du allerede mere eller mindre ved, hvilken type begivenhed du skal arrangere.

Vi er altid parate til at rådgive dig om, hvilken der er det bedste match til dit arrangement, og du må altid kontakte os, og få et uforpligtende tilbud.

Læs mere om vores udvalg her

Hvad koster et trylleshow?

Et trylleshows pris afhænger af, hvor i landet dit event finder sted og ikke mindst hvilke ønsker du har til trylleshowet. Kontakt os, og så kan vi sammen finde frem til det der passer perfekt til dit event.

Hvilke slags events passer et trylleshow til?

Et trylleshow kan bookes til flere forskellige slags events, det kan være du ønsker en tankelæser til din fødselsdag, en tryllekunstner til dit firmaevent eller børnefødselsdag eller noget helt tredje. Vi har flere forskellige slags shows, så der er helt sikkert et som passer til dit event.



Hvad man kan forvente af en tryllekunstner

En tryllekunstner kan tage dit arrangement til det næste niveau med imponerende tricks og interaktive numre. De kan gå rundt og udføre tricks for enkeltpersoner eller grupper, eller de kan udføre et sceneshow for et større publikum.

Hvilken slags tricks udfører en tryllekunstner?

Tryllekunstnere udfører forskellige typer tricks, herunder korttricks, illusioner, mentalisme og close-up magi. De kan også få genstande til at forsvinde, dukke op eller forvandle sig, og nogle tryllekunstnere kombinerer deres optrædener med komik eller historier for at forbedre deres tricks.

bør der tages hensyn til målgruppen?

Ja, det er vigtigt at tage hensyn til publikum, når man booker en tryllekunstner. Nogle numre og tricks er måske ikke egnede for børn eller visse aldersgrupper, så det er vigtigt at drøfte dette med tryllekunstneren på forhånd og om nødvendigt træffe passende foranstaltninger.

Hvilken slags tilføjelse har et show til dit arrangement?

Et show kan være en god tilføjelse til dit arrangement, da det giver en ekstra dimension af underholdning, der vil underholde og blive hængende hos dine gæster. Afhængigt af den type show, du booker, kan det også give dit arrangement en bestemt atmosfære eller et bestemt tema.

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!

WhatsApp