Nulstil
Sorter efter: Mest Relevante
Sorter efter: Mest Relevante
Cocktailbar
100% match

Cocktailbar

Fuldend festen med kulørte cocktails lavet af profesionelle bartendere.
Fri cocktailbar til din begivenhed? Fuldend din fest og forkæl dine gæster med frisklavede kulørte cocktails, shaket ...
Mere information

5 (11 Anmeldelser)
Pris på forespørgsel
Bryllupsbarnepige
100% match

Bryllupsbarnepige

En babysitter for børn fra 0 til 12 år ved dit bryllup.
Bryllupsbarnepigen hjælper dig med at få en dag uden bekymringer. De laver sjove aktiviteter for børnene, blandt andet: Håndværk, udend...
Mere information

4,7 (3 Anmeldelser)
2000 kr - 4000 kr
PR/reklamepiger
100% match

PR/reklamepiger

Lej en eventpige, der kan gøre reklame for din virksomhed.
Lej en eventpige Mangler du en eventpige, der kan gøre reklame for din virksomhed på messer, konferencer, i byen eller andet? Even...
Mere information

5 (3 Anmeldelser)
5000 kr - 10000 kr
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!

Eller lad os ringe tilbage

Ekstra

At holde et arrangement eller en fest kræver ofte en stor planlægning, da der er mange elementer, som skal hænge sammen. Dette kan blandt andet være lækker mad, drikke og musik. Der er således mange valg, der skal træffes, hvilket kan føles uoverskueligt at tage stilling til.

Hos Evenses er vi klar over, at planlægningen til et arrangement eller en fest ofte er fyldt med glæde og forventninger. Dog er planlægningen yderligere forbundet med stress, hvorfor Evenses tilbyder professionel rådgivning, som er skræddersyet til dine behov og ønsker.

Hjælp til catering, underholdning eller andet

Ønsker du en unik fest, som sent vil glemmes? I så fald kan Evenses hjælpe dig, da vores eventspecialister har masser af erfaring med at levere uforglemmelige oplevelser til adskillige fester.

Hvad end du planlægger en konfirmation, studenterfest, firmafest eller andet, kan Evenses blandt andet hjælpe dig med at finde den rette catering eller underholdning uanset begivenhed. Vores oplevelser spænder bredt, og derfor er det muligt at tage hensyn til de behov og ønsker, som du har.

Fest, festplanlægger, arrangør, bryllyp, konfirmation, studenterfest, workshop, arrangement, book, leje, evenses, hjælp, gratis.jpg

Gode råd som gør festplanlægningen til en leg

Til at starte med er det vigtigt, at du reflekterer over dit arrangement eller din fest. Dette kan blandt andet være i henhold til dato, lokation, gæsteliste og budget. Herefter kan du begynde at overveje elementer som catering og underholdning, da der findes adskillige muligheder.

  • Catering

Catering er levering af god mad og drikke. Hos Evenses er det muligt at leje catering i form af en stor buffet eller autentisk mad fra en food truck. En food truck med de bedste råvarer er ofte populær, idet en afslappende og hyggelig stemning skabes.

Endvidere er det ofte populært at leje en bar, herunder en cocktailbar, juicebar eller kaffebar. Disse skaber en unik oplevelse, som gæsterne sent glemmer. Der er således rig mulighed for skræddersyet catering til din fest.

  • Underholdning

Underholdning findes i flere former, hvorfor det er vigtigt at reflektere over, hvad du ønsker. Underholdning kan for eksempel være et cocktailkursus, hvor venner og familie samles til en underholdende og lærerig aften.

Endvidere kan underholdning være leje af et casino, hvor dygtige dealere skaber en god casinostemning. Hvad enten du ønsker at leje et enkelt bord eller lave et helt casinoevent, kan Evenses hjælpe dig.

Ønsker du at læse mere om gode råd, som gør festplanlægningen til en leg? I så fald kan du læse mere her.

Ny, cocktailkursus, cocktail, ekstra, leje, booking, fest, bryllup, studenterfest, planlægning, sjov, catering, food truck, underholdning, workshop.jpg

Lej catering, underholdning eller andet gennem Evenses

Ønsker du at leje catering, underholdning eller andet? Hos Evenses er vi klar til at hjælpe dig. Vores eventspecialister kan i samarbejde med dig planlægge din fest, således festen bliver som ønsket.

Hos Evenses kan vi skræddersy et tilbud, således det passer til ethvert arrangement. Vi har et bredt sortiment, og derfor tilbyder vi alt fra live underholdning såsom klassisk musik til aktiv underholdning såsom diverse workshops.


Ønsker du hjælp til catering, underholdning eller andet, så er vores eventspecialister klar til at hjælpe dig. Hvis du har specifikke ønsker bedes du udfylde kontaktformularen, hvorefter vores eventspecialister vil kontakte dig med et uforpligtende tilbud. Såfremt du har spørgsmål eller ønsker vejledning, er du velkommen til at kontakte os over e-mail eller telefon.



Laver i andet end det der er på siden?

Tag endelig kontakt til os, hvis du/I har forespørgsler på noget i ikke finder på siden!

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!

WhatsApp