Praktiske oplysninger ved reservation

Spørgsmål og svar

Tak for din reservation hos Evenses DK! Vi forsøger at gøre det så let som muligt for dig, men gør endelig brug af de følgende praktiske punkter:

Opsætning

Din booking har ofte brug for tid til at opsætte udstyr. For bands og større tekniske arrangementer tager det cirka 1-3 timer. For mindre bookinger er dette normalt 30 minutter. Naturligvis arrangerer vi opsætningen af udstyret med hensyn til de oplysninger som kunden, mødestedet og leverandøren har givet os.

Lyd kontrol

Når du bestiller et musikalsk indslag, er det vigtigt, at musikerne og DJ's justerer lydniveauet korrekt. En lyd-kontrol sætter lyden til standarden og er afgørende for en god . Med DJ'er og solister arrangeres dette normalt temmelig hurtigt. Bemærk, at med bands kan dette tage cirka en time. Vi fraråder derfor planlægning af middage, taler og andre sociale aktiviteter på samme tid som lyd kontrollen.

Tidlig opsætning?

Har du en tidsplan, hvor den bookede underholdning skal være til stede for at opsætte tidligere? Intet problem! Vi kan altid arrangere dette under bookingprocessen. Bemærk, at hvis den bestilte underholdning skal være til stede tidligere eller skal have deres opsætning tidligt, kan dette medføre yderligere omkostninger, fordi kunstnerne skal flytte eller annullere andre aktiviteter til dette.

Måltid

Hvis forestillingen varer længere end to timer, kræver Evenses et simpelt og nærende måltid for sine kunstnere. Kunstnerne har allerede haft rejsetid, opsætning / lyd-kontrol inden forestillingens start, og som et resultat har de ikke haft en chance for at sætte sig ned og spise.

Maden behøver ikke at være elegant, men det er vigtigt, at måltiderne er sunde og serveres til tiden. Hvis det ikke er muligt at tilberede et måltid på stedet, er det også muligt at bestille noget til kunstnerne. Med et sundt måltid mener vi IKKE: kinesisk takeaway, snacks, mikroovn måltider, andre typer junkfood eller suppe med brød.

Spilletid

For bands er tidspunkterne for deres optræden opdelt i 'sæt'. Et sæt består af ca. 45 minutter i timen. Mellem pauserne leveres typisk passende musik af bandet eller kunstneren.

Anmodning af numre

Hvis du vil have, at kunstneren / kunstnerne tager sanganmodninger, er det altid vigtigt at melde dette ønske på forhånd. Hvis sangene ikke vises på kunstnerens faste repertoire, er det muligt, at de forbereder og øver på forhånd, hvis de bliver bedt om det. I nogle tilfælde kan der kræves et mindre gebyr for anmodningerne, da nogle kunstnere har brug for tid til at lære en ny sang på klaver
eller guitar.

Dj's

For DJ'er er anmodningsnumre slet ikke noget problem, du kan endda sende en anmodningsliste op til 100 anmodningsnumre på forhånd, så vil vi sikre, at alle dine yndlingshits er inkluderet.

Kontakt med kunstneren

Evenses tager sig af hele din reservation og vil også sætte dig i kontakt med den reserverede kunstner på forhånd. Du kan derefter diskutere begivenheden og detaljerne omkring forestillingen med kunstneren. Normalt gør vi dette en til to uger i forvejen, så du har tid til at fremsætte dine nødvendige bemærkninger eller anmodninger.



Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!

WhatsApp