Hvis du er på udkig efter musik til din festival, kan du booke en af vores DJ's. Vores DJ's er professionelle og fleksible. De kan spille alle mulige genrer for dig. Fra house til pop, fra festmusik til vinyl, alt er muligt med vores DJ's. Du kan også booke vores DJ med en sanger, trompetist, saxofonist, trommeslager eller violinist, hvis du ønsker det.
Anbefalet
Festival
Efter en lang aften med nogle venner, er du kommet til den konklusion, at du skal organisere en festival, men du ved faktisk ikke nøjagtigt, hvordan du skal tackle den? Er der arrangeret en børnefestival hvert år i dit kvarter, og er du en del af organisationsudvalget? Eller er din ældste datter vild med udendørs festivaler og vil gerne genskabe den typiske festivalatmosfære til hendes fødselsdag, komplet med levende musik og madvogne? Du har måske ikke tænkt på det selv, men er det ikke værd at overveje at booke en festival hos os?
Hvis du nogensinde har været med til at organisere en festival, ved du sandsynligvis allerede dette, men hvis det er første gang: som festivalarrangør er der meget at gøre. Fra at arrangere placeringen og opsætte alt nødvendigt udstyr til at sælge billetter og booke underholdning er du i sidste ende ansvarlig for alt. Derfor tilbyder vi vores tjenester.
Udgangspunktet for os er din idé til den pågældende festival. Når alt kommer til alt er det din begivenhed. Baseret på hvad du har i tankerne, kan vi sammen se på, hvordan vi kan være af merværdi for hele planlægningsprocessen. Uanset om du overvejer kun at aflevere nogle dele af organisationen eller hele organisationen, betyder det ikke noget for os. Vi har erfaringer med små og store festivaler, og vores tilbud indeholder et enormt antal muligheder for alle slags festivaler.
At reservere den ideelle festival til din lejlighed behøver ikke at være vanskelig, men i betragtning af den brede vifte af muligheder i Storbritannien er det ofte klogt at tilkalde hjælp fra et team med erfaring inden for underholdning. Ikke hver festival matcher den begivenhed, du har i tankerne. Hos Evenses har vi en omfattende portefølje af pålidelige leverandører og handlinger, som vi har arbejdet sammen med utallige begivenheder gennem årene. Vi stiller med glæde denne ekspertise til rådighed, så du kan booke den perfekte festival, nøjagtigt som du forestillede dig.
Du kan nå vores arrangementsspecialister syv dage om ugen via anmodningsformularen på vores hjemmeside, via e-mail eller telefon. Du kan altid kontakte dem med spørgsmål om booking af en festival. Hvis du selv vil begynde at kigge, kan du begynde at udforske mulighederne ved hjælp af søgemaskinen på vores hjemmeside. Vi har også tilføjet en liste over nogle af de mest populære festivaler i verden nedenfor til din underholdning og måske til din inspiration.
Til inspiration: et par verdensberømte festivaler
Siden 1960'erne er især festivaler blevet meget populære i et hurtigt tempo. I løbet af de sidste tyve år har der været enorm vækst i store festivaler, der varer dage for tusinder og tusinder af mennesker. Tænk bare på festivaler som Tomorrowland, Coachella og Lollapalooza. Selvom det helt sikkert er muligt, antager vi ikke, at du vil arrangere en festival af en sådan størrelse, men det betyder ikke, at disse succeshistorier ikke kan give dig gode ideer til din egen begivenhed.
Tomorrowland (Belgien)
Det hollandske underholdnings- og mediefirma ID&T var en af grundlæggerne af den allerførste udgave af festivalen, der i dag er kendt som en af de største og mest imponerende festivaler i verden. På de forskellige scener hører du primært elektronisk musik fra de bedst kendte og mest populære kunstnere i verden. I mellemtiden er Tomorrowland blevet så enormt populært, at der arrangeres årlige spin-offs i Atlanta (USA), Sao Paulo (Brasilien) og Alpe d'Huez (franske alper).
Carnevale di Venezia (Venedig, Italien)
Selvom elektronisk musik er vokset betydeligt som en genre i de seneste årtier, hvilket har resulteret i en hel del EDM og sammenlignelige festivaler, betyder det ikke, at der ikke er andre typer festivaler. Faktisk er ældgamle festivaler som Carnevale di Venezia massive festivaler, der involverer hele byer og regioner. Det menes, at den første udgave af denne festival fandt sted i år 1162, efter at Republikken Venedig havde besejret patriarken i Aquileia. Disse dage er det bedst kendt for de smukke, sprudlende masker, som folk bærer under festlighederne, og for det smarte, næsten mytiske billede af det. Hvis du nogensinde vil booke en dekadent fest eller festival, vil billeder fra Carnevale di Venezia være en rig inspirationskilde.
Coachella (Indio, Californien, USA)
Coachella's officielle navn er Coachella Valley Music and Arts Festival, så folk kommer ikke bare her hvert år for at nyde musikken, selvom det er en af hovedårsagerne. Også logisk, da Coachella lineup hvert år består af de mest populære kunstnere i øjeblikket fra meget forskellige genrer, fra EDM og indie, til pop og hip-hop. Festivalens terræn tilbyder også masser af plads til alle slags kunstværker, herunder grupper af statuer, store bevægelige kunstinstallationer og tegnede værker. Af denne grund er festivalen også blevet et referencepunkt for kunstnere fra hele verden. Kombinationen af de mange musikgenrer og fokus på (kontroversiel) kunst gør Coachella til en af de mest originale og populære festivaler nogensinde hvert år.
Burning Man (Black Rock City, Nevada, USA)
Hvis vi taler om originale festivaler, kan vi også placere Burning Man på denne liste. Til at begynde med er byen, hvor den holdes, Black Rock City i den amerikanske delstat Nevada, ikke rigtig en by, men en midlertidig opsætning midt i ørkenen. Hvert år er det alternative Burning Man øjeblikket på kalenderen for et verdensomspændende samfund, der kommer sammen under festivalen for at feste på basis af ti grundlæggende principper i samfundet, herunder radikal selvtillid, radikal selvudfoldelse og socialitet. For at få inspiration og kreativitet til den festival, som du selv vil organisere, er der få rigere kilder end Burning Man.
Hvad Evenses kan gøre for dig
Som specialist inden for underholdning har vi en bred vifte af leverandører af tjenester og live-handlinger, der er velegnede til alle slags festivaler, fra en kvarterfest, der primært er beregnet til børnene, til en kommerciel festival, for hvilken flere handlinger skal bookes. Uanset begivenheden hjælper Evenses dig med at finde de ideelle muligheder. Ved at booke en festival kan du også være helt unik, især hvis du har nogle ting tilpasset på forhånd, såsom siderne af de madvogne, du gerne vil booke, de scener, du har brug for til forestillinger, eller udstyr til folk, du har brug for at ansætte.
Du kan booke DJs, bands, sangere, solister eller endda orkestre på Evenses til din festival. Organiserer du en festival, eller vil du booke en handling til en festival? Så se ikke længere for at reservere din yndlings DJ, coverband eller berømte sanger! Det er endda muligt at få et ildshow eller et danseshow på din festival via Evenses.
Alle kunstnere på Evenses er personligt udvalgt til professionalisme, kvalitet, performance og stil. På denne måde kan du være sikker på, at handlingen vil være en værdig tilføjelse til din festival. Kunstnerne er velegnede til at spille på musikfestivaler, sommerfestivaler, messer og meget mere! Hvis du rapporterer det til os, kan vi altid se, hvad mulighederne er. Festivalkunstnerne, som du kan leje, vil (om nødvendigt) tage sig af alt hvad du har brug for. Såsom DJ-udstyr, lyd teknologi og muligvis et kostume osv.
Hvilke typer begivenheder kan Evenses.dk hjælpe med at planlægge og organisere?
Evenses.dk kan hjælpe med at planlægge og organisere en lang række begivenheder, herunder bryllupper, firmafester, fødselsdage, jubilæer, festivaler, koncerter og meget mere. Vores team af professionelle og erfarne arrangører vil arbejde tæt sammen med dig for at skræddersy din begivenhed efter dine ønsker og behov.
Hvilke tjenester tilbyder Evenses.dk i forbindelse med begivenhedsplanlægning?
Evenses.dk tilbyder et bredt udvalg af tjenester for at hjælpe med at planlægge og organisere din begivenhed. Dette inkluderer underholdning, catering, belysning og lyd, dekoration, transport og meget mere. Vi samarbejder med en lang række talentfulde kunstnere og leverandører for at sikre, at vi kan imødekomme dine specifikke behov.
Hvad er inkluderet i prisen?
Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:
- Screenet, Professionel underholdning
- Penge tilbage garanti
- Rejseudgifter
- MOMS
- Alternativer i tilfælde af sygdom
- Online ønskeliste
- Personlig event manager
- 24/7 kundeservice
- Montering og demontering (hvis nødvendigt)
- Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
- Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?
Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:
- Den ønskede varighed af forestillingen
- Rejsetid og rejseomkostninger
- Eventuel belysning og/eller lydteknologi
- Eventuel vente- og forberedelsestid
- Gruppens størrelse
- Kendskab til ønskede akt.
I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.
Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?
Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:
- Erfaring
- Uddannelse
- Forholdet mellem pris og kvalitet
- Repræsentativitet
- Originalitet
- Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler
Hvad kan vi ellers holdes op på?
- Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
- Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
- Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
- Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
- Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
- Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?
Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:
- Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
- Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.
Alt administrativt går som en drøm:
- Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
- Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
- Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
- Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
- Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?
Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.
Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.
Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.
Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking
Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.
For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.
Hvordan foregår betalingen?
Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;
- Ideel
- Bankoverførsel
- Kreditkort
- PayPal
- Apple Pay
- Sofort Banking
- Bankkontakt
- KBC/CBC-betalingsknap
- Belfius Pay-knap
Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:
- 100% depositum på forhånd
- 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen
Kun for virksomheder:
- Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
- Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?
Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?
Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.
Vi tilbyder denne garanti helt gratis!
Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?
Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.
Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.