Nulstil
Sorter efter: Mest Relevante
Sorter efter: Mest Relevante
Book Lasershow
100% match

Book Lasershow

Book et lasershow til din fest, firmafest, bryllup eller anden begivenhed igennem Evenses.
Et lasershow er et ægte blikfang! Som åbningen af en stor begivenhed eller som højdepunktet til din ...
Mere information

4,7 (3 Anmeldelser)
Pris på forespørgsel
Scene
100% match

Scene

Lej en professionel scene samt sceneudstyr til dit event
Professionel sceneudlejning Ønsker du at leje en scene til dit kommende arrangement? Hos Evenses kan du leje en scene samt sceneudstyr...
Mere information

Pris på forespørgsel
Flygel
100% match

Flygel

Book et Flygel til din fødselsdag, bryllup, eller anden begivenhed igennem Evenses.
Ønsker du at booke et flygel til dit bryllup, firmafest eller fødselsdag? De ægte varme lyde fra det elegan...
Mere information

4,5 (2 Anmeldelser)
Pris på forespørgsel
Klaver
100% match

Klaver

Lej et klaver til dit arrangement hos Evenses
Ønsker du at booke et klaver til dit bryllup, firmafest eller fødselsdag? De ægte varme lyde fra det elegante klaver leveres til din begivenhed u...
Mere information

5 (4 Anmeldelser)
7000 kr - 9000 kr
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!

Eller lad os ringe tilbage

Teknik

Står du i en situation, hvor du skal arrangere teknik i form af lyd og lys til dit kommende arrangement? Mangler du for eksempel en forstærker, en højtaler eller et lasershow til at forbløffe gæsterne? I så fald kan Evenses hjælpe dig med at fuldende dit arrangement med lyd- og lysudstyr.

Lydudstyr kan leveres i forskellige størrelser, da udstyret tilpasses lokalet samt antallet af deltagere. Det samme gør sig gældende med leje af lysudstyr, da det rigtige lys kan tilføre dit arrangement en stor værdi.

Hos Evenses er det muligt at leje lyd- og lysudstyr til alle arrangementer, herunder store som små. Hvad end du ønsker at leje udstyr til en reception, fødselsdag, firmafest eller andet, kan vores eventspecialister være behjælpelige.

Hjælp til lyd- og lysudstyr

Ønsker du at fuldende dit arrangement med god lyd, som skaber en fremragende oplevelse? Eller ønsker du at overraske dine gæster med et storslået lasershow, som sent glemmes? Hos Evenses bestræber vi os på, at dit arrangement bliver som ønsket. Du har derfor mulighed for at leje det lyd- og lysudstyr, som du har brug for.

Det fordelagtige ved at leje lyd- og lysudstyr gennem Evenses er, at udstyret bidrager med en stor værdi til flere typer af arrangementer. En lyd af dårlig kvalitet forringer hurtigt den enkeltes oplevelse, og derfor kan vores eventspecialister hjælpe dig med at leje det rette udstyr til dit arrangement.

dk_Evenses mikrofon (1) (1).jpg

Lej et lasershow

Et lasershow er oplagt, hvis du ønsker et lysshow, som vækker opmærksomhed. Et lasershow er prikken over i'et, da showet tager arrangementet til næste niveau med laserlys i forskellige farver.

Leje af et lasershow giver dine gæster en unik oplevelse, da laserlysene skaber flotte og varierende mønstre. Det er muligt at leje et lasershow til adskillige arrangementer, hvorfor vores eventspecialister står klar til at rådgive dig.

dk_Evenses laser (1) (1).jpg

Lej lyd- og lysudstyr til din konfirmation, fødselsdag, firmafest eller andet

Mangler du lyd og lys til din 50-års fødselsdag eller din firmafest på arbejdet? I så fald kan Evenses hjælpe dig med at arrangere dit arrangement. Hvad end du ønsker at leje mikrofoner, højtalere, DJ udstyr, DJ belysning eller andet, er Evenses leveringsdygtig.

Mulighederne er mange, hvorfor du er velkommen til at kontakte vores eventspecialister for at høre nærmere. Vores eventspecialister har masser af erfaring, og derfor er det muligt at levere udstyr til privatpersoner såvel som natklubber, spillesteder eller sportshaller.


Ønsker du hjælp til leje af professionelt lyd- og lysudstyr, så er vores eventspecialister klar til at hjælpe dig. Hvis du har specifikke ønsker bedes du udfylde kontaktformularen, hvorefter vores eventspecialister vil kontakte dig med et uforpligtende tilbud. Såfremt du har spørgsmål eller ønsker vejledning, er du velkommen til at kontakte os over e-mail eller telefon.



Hvorfor leje teknik?

Teknisk udstyr og tekniske tjenester er afgørende for, at en begivenhed bliver en succes, især når det gælder belysning, lyd og videodisplays. Teknisk udstyr og tekniske tjenester kan hjælpe dig med at skabe en professionel og imponerende atmosfære og gøre dit arrangement endnu mere imponerende.

Hvilke typer teknisk udstyr og tjenester er der til rådighed?

Der er adskillige tekniske faciliteter og tjenester til rådighed, f.eks. lydudstyr, lysudstyr, videodisplays, podier, ophængning, montage, strømforsyning og så videre.

Er det muligt selv at installere og betjene teknisk udstyr og tjenester?

Dette afhænger af udstyrstypen og din tekniske viden. Nogle tekniske apparater og tjenester er ret enkle at opsætte og betjene, mens andre er mere komplekse og kræver mere teknisk viden. Det er vigtigt at have det rette personale til at opsætte og betjene udstyret for at sikre, at arrangementet forløber problemfrit.

Er der support til rådighed, hvis der opstår tekniske problemer under arrangementet?

Ja, det tekniske udlejningsfirma skal yde support og være i stand til at løse tekniske problemer under arrangementet. Det er vigtigt at indgå klare aftaler om den tilgængelige support og om, hvordan man kontakter det tekniske udlejningsfirma i tilfælde af problemer.

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!

WhatsApp