Privatlivspolitik

Evenses privatlivspolitik

Denne fortrolighedserklæring beskriver, hvordan EVENSES B.V. håndterer personlige oplysninger.

Vi sikre at dine personlige data på EVENSENS B.V. bliver indsamlet og behandlingen af dine data håndteres omhyggelig samt, på en sikker måde.

Dermed, opfordres det at læse denne fortrolighedserklæring.

Når du sender en ansøgning om en eller flere tjenester fra EVENSES, bliver oplysningerne fra dig vist frem på vores hjemmeside. Derfor beder vi om forladelse om, at kunne benytte dine oplysninger. Det skal bruges i forbindelse med, offentliggørelse af oplysninger via de sociale medier. Vi anvender de oplysninger, vi modtager for at kunne levere vores tjenester, forbedre dem til markedsføringsformål og give vores kunder en god og personlig service.

Forklaringen vil være beskrevet nedenfor.

Data indsamling

EVENSES B.V. kan modtage oplysninger fra dig på følgende måder:

Direkte fra dig - Hvis du sender en forespørgsel til os via et af vores hjemmesider ( tilbudsformular eller chat), e-mail, telefon eller deltagelse i en giveaway konkurrence der er organiseret af EVENSES B.V.

Gennem egne hjemmesider - EVENSES B.V., indsamler, forbedrer og registrerer for eksempel sine tjenester. via hjemmesider EVENSES B.V. styrer forskellige data, herunder brugen af cookies. Disse er hjemmesiderne: www.evenses.com, www.evenses.be, www.evenses.de, www.evenses.co.uk, www.evenses.dk, www.evenses.se, www.thomasverheul.nl. www.muziekhuren.com.

Via tredjepartswebsteder - EVENSES B.V. gør brug af tredjeparts ydelser. Disse tredjeparter optræder derefter på vegne af EVENSES B.V. på. Denne fortrolighedserklæring gælder også for dataer, der indsamles via disse tredjeparts hjemmesider, når de fungerer som processorer for EVENSES B.V. ydeevne, som leverandører med hvem vi har eksklusivt samarbejde. EVENSES B.V. er ikke ansvarlig for indsamling af data, der ikke er bestilt af EVENSES B.V. Vi henviser dig i denne henseende til disse hjemmesiders privatpolitik.

PERSONLIGE DATA

EVENSES B.V. kan behandle forskellige data af brugere, herunder personlige data. De data, som EVENSES B.V. kan indsamle fra dig:

Kontaktoplysninger - f.eks. navn, adresse, telefonnummer, e-mail, kundenummer, fødselsdato og køn.

Betalings og faktureringsoplysninger - når du køber en service til finansiel afregning og administration.

Website detaljer - såsom IP-adresse, lokalitionsdata og oplysninger om brugen af vores hjemmesider;

Offentligt offentliggjorte data - som f.eks. meddelelser, der er indsendt på vores hjemmeside eller på sociale medier.

MÅL

EVENSES B.V. kan bruge ovennævnte data til følgende formål:

at udføre sine tjenester inden for underholdningsområdet

at udarbejde udarbejdelse af et tilbud, en aftale og en faktura

til forvaltning af sin kundeadministration

til markedsføringsformål at give dig oplysninger om ydelser fra EVENSES B.V., for eksempel via e-mail;

at forbedre sine tjenester (f.eks. gennem undersøgelser)

at gennemføre markedsundersøgelser og dataanalyse, hvor EVENSES B.V. kan også berige dataene med andre data;

relaterede formål som tilladt ved lov

Dine data vil ikke blive brugt til andre formål end dem, der er nævnt ovenfor.

ANVENDELSE AF COOKIES

EVENSES B.V. gør brug af cookies på sine hjemmesider.

Det skal bruges i forbindelse med, kundepræference angående vores hjemmeside og derudover også for at stabiliserer det med Google Analytics-cookies.

Med denne viden kan vi gøre Evenses bedre. Google Analytics Remarketing-cookies måler også din surfingadfærd. Disse cookies giver os mulighed for at vise dig mere relevante annoncer på tredjepartswebsteder. De holder øje med, hvilken annonce du har set, så du ikke altid ser det samme. Levetiden for Google Analytics-cookies er maksimalt 2 år. For mere information henvises vi til politik for beskyttelse af personlige oplysninger og cookies.

SKRIV, SKIFT ELLER DELET DATA

Du kan altid anmode om, ændre og om nødvendigt ændre eller slette dine data.

For yderligere spørgsmål og for anmodning om adgang til dine data kan du sende en e-mail til info@evenses.com.

DEL OG TRANSMISSION AF DATA

Vi kan dele dine data med EVENSES B.V. filialer, som dets leverandører, hvor vi deltager i udførelsen af vores tjenester.

WEBSITER AF TREDJEPARTER

Med undtagelse af ovennævnte tredjeparter gælder denne fortrolighedserklæring ikke for tredjepartswebsteder. EVENSES B.V. er ikke ansvarlig for privatlivspolitikken for tredjeparts websteder. EVENSES B.V. opfordrer dig til at besøge de relevante hjemmesider for disse tredjeparters privatlivspolitik.

SIKKERHED

EVENSES B.V. gør alt for at sikre, at dine oplysninger er ordentligt sikret. Kun de personer, for hvem det er påkrævet på grund af hans eller hendes stilling, har adgang til brugerens data. Vi har taget passende tekniske foranstaltninger, og disse opdateres jævnligt for at sikre, at dataene er ordentligt sikret. Husk, at internettet aldrig er 100% sikkert, sørg for at tage de nødvendige sikkerhedsforanstaltninger selv og aldrig give dit kodeord til en anden.

Ændring af privatlivets fred

EVENSES B.V. forbeholder sig retten til at foretage ændringer af denne fortrolighedserklæring. Brugeren opfordres til regelmæssigt at opdatere EVENSES B.V.'s privatlivspolitik.



Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!

WhatsApp