Nulstil
Sorter efter: Mest Relevante
Sorter efter: Mest Relevante
PS street
100% match

PS street

Få lækker catering fra PS street burger food truck
Vil du have en unik og lækker madoplevelse til dit næste event eller arrangement? Så er PS Street food truck det perfekte valg! Food truck d...
Mere information

5 (11 Anmeldelser)
9000 kr - 15000 kr
Pita Food Truck
100% match

Pita Food Truck

Pita Food Truck: Din mobile gourmetoplevelse!
Hvorfor nøjes med det ordinære, når du kan bringe en gourmetoplevelse direkte til dit arrangement? Pita Food Truck er ikke bare en madvogn; det e...
Mere information

4,9 (14 Anmeldelser)
13000 kr - 25000 kr
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!

Eller lad os ringe tilbage

Catering

Catering er levering af god mad og drikke. Det fordelagtige ved catering er, at et cateringbureau sørger for den mad, som du ønsker. Som vært skal du derfor ikke bekymre dig om at knokle i køkkenet, hvilket giver dig endnu mere tid til at forkæle dine gæster.

Du har mulighed for at leje catering til alle typer af arrangementer og fester, hvis ønsket er servering af lækker mad og forfriskninger. Hos Evenses er vores catering fleksibel, og du har derfor mulighed for at have indflydelse på den menu, som du ønsker til dit arrangement.

Hjælp til catering

Skal du planlægge en konfirmation i den nærmeste fremtid, hvor catering er en vigtig del af festen? Eller måske skal du planlægge den årlige firmafest, hvor du skal sørge for god mad og drikke til flere hundrede mennesker? I så fald kan catering være det perfekte supplement til dit arrangement, da levering af lækker mad og drikke kan gøre planlægningen nemmere for dig.

Catering giver ofte værdi til flere typer af arrangementer og fester, da du slipper for at stå i køkkenet. Du får således mere tid til øvrige opgaver, og du kan koncentrere dig 100% på dine gæster. Hvad end du planlægger en konfirmation, fødselsdag, studentergilde eller andet, kan leje af catering frigive en masse tid og overskud, da cateringbureauet leverer maden.

Lej catering, catering, book, Evenses, mad til fest, bestille mad til fest, fest, buffet, food truck.jpg

Leje af catering gennem Evenses

Hos Evenses ved vi, at forberedelsen til et arrangement ofte er fyldt med glæde og forventninger. Dog er forberedelsen yderligere forbundet med stress, hvorfor Evenses hjælper med at skræddersy en menu, der er tilpasset dine behov og ønsker.

Hvad enten du ønsker lækker mad fra en stor buffet eller autentisk mad fra en food truck, kan Evenses hjælpe dig med at arrangere og leje den rette catering.

Fordelen ved at leje catering gennem Evenses

Den største fordel er, at du slipper for at stå for madlavningen selv. Du sikrer således, at du har mere tid til øvrige opgaver, og du behøver ikke at bekymre dig om lækker mad og drikke under arrangementet, fordi det er der allerede nogle andre der tager sig af.

Endvidere er det en fordel, at du kan komme med specielle ønsker. Evenses har en bred portefølje af cateringbureauer, som vi har samarbejdet med til adskillige arrangementer og fester - store som små. Den ekspertise og erfaring stiller vi gerne til rådighed, således du kan leje den perfekte catering.

Adskillige former for catering

Catering findes i flere former, da maden for eksempel kan være en flot 3-retters menu anrettet på tallerken eller en stor og indbydende buffet. Dette kan blandt andet være en buffet bestående af ovnstegte kartofler, en mør kalvesteg og en lækker bønnesalat. Det er kun fantasien, som sætter grænser, da der kan leveres et mindre eller større antal kuverter.

Hvad end du ønsker et formelt eller uformelt arrangement, kan et professionelt cateringbureau stå for den lækre mad og drikke. Forestil dig for eksempel en cocktailbar, der fuldender arrangementet med kulørte drinks lavet af professionelle bartendere. Du kan søge inspiration til gode drinks her.

drinks, drink, cocktail, cocktailbar, lækker, indbydende, bar, fest, arrangement, eksklusivt, catering, drikke.jpg

Lej catering til din konfirmation, fødselsdagsfest, firmafest eller andet

Ønsker du at leje catering til dit arrangement? Hos Evenses er vi klar til at hjælpe dig. Hvad enten du ønsker at leje et champagnetårn, en cocktailbar eller en kaffebar til dine tørstige gæster, kan Evenses hjælpe dig.

Det samme gælder med henblik på dine sultne gæster, da Evenses blandt andet samarbejder med adskillige food trucks og food stands, der kan stå for menuen. Det er for eksempel muligt at leje en pandekagestand, hvis ønsket er lækre pandekager til dessert.


Ønsker du hjælp til catering, så er vores eventspecialister klar til at hjælpe dig. Hvis du har specifikke ønsker bedes du udfylde kontaktformularen, hvorefter vores eventspecialister vil kontakte dig med et uforpligtende tilbud. Såfremt du har spørgsmål eller ønsker vejledning, er du velkommen til at kontakte os over e-mail eller telefon.



Hvad er catering?

Catering er en service, hvor mad og drikkevarer leveres til en begivenhed eller et arrangement. Det inkluderer ofte levering, opstilling, servering og oprydning af maden og drikkevarerne.

Hvad inkluderer en typisk catering-service?

En typisk catering-service inkluderer menuplanlægning, madlavning, forberedelse, levering, opstilling af mad og drikkevarer, servering til gæsterne og oprydning efter arrangementet. Det kan også omfatte ekstra serviceelementer som serveringspersonale, opdækning, bordpynt og andet tilbehør.

Hvad slags mad kan jeg forvente fra en catering-service?

En catering-service kan tilbyde forskellige typer mad og retter afhængigt af deres specialiteter og menuvalg. Det kan omfatte alt fra buffet- og gourmetretter til fingerfoods, brunch, temabaserede menuer, vegetariske eller veganske muligheder og meget mere.

Kan catering tilpasses til forskellige arrangementer?

Selvfølgelig kan det tilpasses. Catering kan tilpasses til forskellige arrangementer såsom bryllupper, firmaevents, fødselsdagsfester, konferencer og meget mere. Menuen, portionerne og præsentationen kan justeres for at imødekomme specifikke behov og præferencer for hvert arrangement.

Hvad er inkluderet i prisen?

Alt, hvad der er nødvendigt for et succesfuldt event, er inkluderet som standard. Så prisen er alt inklusive, og der er ingen ekstra omkostninger. Der er inkluderet:

  • Screenet, Professionel underholdning
  • Penge tilbage garanti
  • Rejseudgifter
  • MOMS
  • Alternativer i tilfælde af sygdom
  • Online ønskeliste
  • Personlig event manager
  • 24/7 kundeservice
  • Montering og demontering (hvis nødvendigt)
  • Lys- og lydteknik (hvis nødvendigt)
  • Andet nødvendigt udstyr (hvis nødvendigt)
Hvordan fastsættes prisen?

Prisen afhænger hovedsageligt af følgende faktorer:

  • Den ønskede varighed af forestillingen
  • Rejsetid og rejseomkostninger
  • Eventuel belysning og/eller lydteknologi
  • Eventuel vente- og forberedelsestid
  • Gruppens størrelse
  • Kendskab til ønskede akt.

I sidste ende er hver eneste begivenhed unik. Derfor vil vi med glæde drøfte dine behov på forhånd og derefter lave et passende skræddersyet forslag.

Hvordan garanteres kvaliteten af underholdningen?

Et specialuddannet team foretager forudgående screening af vores underholdning. Her ser vi på:

  • Erfaring
  • Uddannelse
  • Forholdet mellem pris og kvalitet
  • Repræsentativitet
  • Originalitet
  • Pålidelighed med hensyn til overholdelse af aftaler

Hvad kan vi ellers holdes op på?

  • Alle numre præsenteres ved hjælp af demoer og liveoptrædener.
  • Personlig introduktion, før leverandører kan optræde på vegne af Evenses
  • Vores leverandører har også en online portal, hvor de til enhver tid kan se alle oplysninger og krav til din booking.
  • Vi ringer og sms'er til leverandørerne før bookingen for at få et sidste tjek
  • Vi arbejder kun med leverandører, som vi selv står bag, og som opfylder vores kvalitetsstandarder. I alle andre tilfælde vises de ikke på vores hjemmeside.
  • Da vi har været i branchen i næsten 15 år, har vi et godt langsigtet samarbejde med næsten alle vores leverandører.
Hvad er processen for en booking?

Vores opgave er at aflaste dig fuldstændigt, så du kan læne dig tilbage og i sidste ende få en vellykket fest. Hvordan sker det så? Sådan her:

  1. Se på vores websted, og vælg den underholdning, du kan lide. Svært at vælge? Kontakt vores team, så hjælper vi dig med at finde den rigtige løsning
  2. Du vil modtage et uforpligtende tilbud. Passer den ikke helt til dine behov? Skriv til os, så vil vi forsøge at justere det. Er forslaget efter din smag? Derefter kan du angive, at du ønsker at reservere.

Alt administrativt går som en drøm:

  1. Du kan indsende dine ønsker og andre oplysninger online.
  2. Vi laver en aftale og fakturerer, det kan altsammen betales og underskrives online.
  3. Vi planlægger al underholdningen korrekt, første gang.
  4. Vi kontakter dig kort før reservationen, for at tjekke op.
  5. Vi er klar til at gøre din begivenhed noget helt særligt!!
Hvordan kan jeg annullere?

Ønsker du at aflyse eventet? Kontakt os venligst, så vil vi forsøge at løse problemet så godt som muligt for både dig og den underholdning, du har booket. I samråd finder vi som regel den bedste løsning.

Dette er vores standard afbestillingsregler:
Når du har bekræftet din reservation, har du 14 dages betænkningstid. Du kan derefter annullere uden at angive nogen grund og uden beregning. Dette gælder kun for reservationer, der afholdes mere end 45 dage efter reservationsdatoen.

Hvis fortrydelsesperioden er udløbet, eller hvis reservationen afholdes inden for 45 dage, opkræver vi et afbestillingsgebyr. Du kan tegne en afbestillingforsikring på reservationstidspunktet for 6,8 % af reservationsbeløbet.

Afbestilling uden afbestillingsforsikring:
20 % op til 90 dage eller mere før booking
40% op til 31 dage før reservationen
60% op til 14 dage før booking
80% op til 7 dage før booking
100% op til 0 dage før booking

Afbestilling med afbestillingsforsikring:
0% op til 90 dage før booking
20 % op til 31 dage før reservationen
30% op til 14 dage før reservationen
40% op til 7 dage før reservationen
50% op til 0 dage før reservationen
+
Ved fleksibel afbestilling kan kunden, hvis leverandøren er indforstået med det, flytte reservationsdatoen én gang uden beregning.

For kendte kunstnere overholder vi de afbestillingsbetingelser, som gælder for denne part.

Hvordan foregår betalingen?

Vi har ved hjælp af betalingsudbyderen Mollie fået et helt sikkert online-betalings-miljø. Heri kan du/I vælge imellem følgende betalingsmetoder;

  • Ideel
  • Bankoverførsel
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalingsknap
  • Belfius Pay-knap

Du kan vælge følgende betalingsbetingelser:

  • 100% depositum på forhånd
  • 50 % når reservationen foretages, de resterende 50 % 14 dage før reservationen

Kun for virksomheder:

  • Betaling 30 dage efter booking (tillægsgebyr på 2,9 %)
  • Betal 60 dage efter booking (tillægsgebyr på 6,8 %)
Hvad sker der, hvis min fest ikke kan afholdes på grund af Corona?

Vil du gerne booke underholdning, men er ikke sikker på, om din festdato kan gennemføres?

Hos os kan du til enhver tid flytte din reservation gratis, hvis din fest ikke kan afholdes på grund af regeringsforanstaltninger.

Vi tilbyder denne garanti helt gratis!

Hvad sker der, hvis underholdningen ikke kan optræde i sidste øjeblik?

Vi har altid en backup-mulighed til rådighed.
Vores team er til rådighed 24 timer i døgnet, så hvis den underholdning, du har bestilt, ikke kan optræde på grund af force majeure. Så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at finde en erstatning der er mindst lige så god.

Fordi vi har et så stort netværk, lykkes det os altid.

Kvalitetsgaranti
Personlig service
Altid garanti
Erfaring fra 10.000+ events
Skal dit event blive en succes?

Vi er her for at give dig en dag, du aldrig glemmer.

Advice
Har du brug for hjælp og rådgivning?

Vi er klar til at hjælpe dig!

WhatsApp